Publicerad: 22 januari, 2013
Gnistrande kallt, lysande snö och en rolig fält i mörkrets tecken.
Så såg det ut i lördags på vår skjutbana !
9 kalla näsor gick sen in och värmde sig efter rundan.
Väl inne i vår varma stuga avnjöt vi en god gulaschsoppa och höll prisutdelning.
Vem tog hem det i år ??